Blogger Templates
WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT. ENJOY READING & DO FOLLOW ME . KTHANKS

Thursday 26 January 2012

Perubahan Aku ..


hye .. ^_^ . crita psal ' berubah ? ' . emm .. dlu aku jahat . jahat la juga kan .. :D . aku prnah berubah jadi baik dan prnah brubah jdi x baik smula. brubah jdi baik smenjak gf bnyak nasihat and tgur keslahan aku .. brubah jdi x baik smula sbb ade yg mengganggu .. haihh . +,+ .. asyik gduh sme gf je mse prangai aku brubah .. em . kdang2 tu rse ape yg gf aku buat . smua slah ! smua x kne ! aku je btul .. bru aku sdar tu .. emm . =,= .. (teruknya aku) .. bnda yg ganggu aku dn merimaskan aku tu ialah "PEREMPUAN' .. aku x crita pun kat gf aku . aku tahu .. klau crita psal tu msti dye bnyak membebel .. ( haha . opss .. sorry yunk ) .. tpi tu la . x sanggup nk mrah2 disebabkan bnda lain .. aku tahu . dye buat slah skit je . x sepatutnya aku besar2 kan dn terlampau mrah .. ( kcian dye :'( .. ) .. and bru sedar . time tu msti dye tension gler dgan aku .. jahatnya aku . sblum ni aku dgan dye ok .. jarang juga nk mrah2 dye psal bnda2 kcik . tpi disebabkan gangguan tu . aku jdi mcam tu ..

Gangguan ? .. ok . ade sorang girl ni kat skolah . aku ske kwan dgan dye . and mmg kat skolah kteorg agak rapat .. smpai member kta kteorg mcam 'kapel' .. haihh . +,+ .. dpat thu pula kat gf aku . naik angin la dye kan .. emm . prempuan ni buat aku rimas sbb klau bleh always nk kne borak dgan dye .. ajak jmpe . ktanya study .. ok fine . kawan kan .. so . x slah la klau join pun .. prgi2 jmpe . study la juga .. slebihnya , makan2 , minum2 , borak2 , crita psal dye , mrepek mrapu smua ade .. haihh +,+ . smpai brani rampas hnfon aku. time tu dh la tngah msj dgan gf aku , time tu pula tngah gduh dgan dye. time tu juga girl tu nk rampas hnfon aku. haihh +,+. nk mrah dye x reti pula. ktanya . time study x bleh buat krja lain. ok fine .. gf aku and member slah kan aku .. sbb aku lyan girl tu .. ( x lyan kang kta smbong :P ) .. ok ckup psal tu .

Dlam handphone pula .. ex-gf pula mngacau . everyday call dari pgi smpai ke malam call2 .. ( x lyan pun ) .. msj merayu2 nk balik kat aku . merayu nak baik balik dgan aku .. merayu nk aku mcam dlu .. ouh . dye silap .. dh x laku bru nk cari aku . puihh ! .. skali kne maki hamun dgan aku .. kurang skit kcau aku . ( tersentap kot . :D .. ) .. tpi still kcau juga. call2 .. +,+ .. skarang ok dh .. x kcau aku dh .. pnat la tu . emm . :) ..

dh explain smua kat gf .. alhamdulillah . dye pham .. dye cuba sbar dgan aku , dye cuba nasihat lgi , dye cuba lgi ubah prangai aku .. time tu aku cpat naik angin . ( mngaku .. grr :D . ) .. alhamdulillah . skrang dh ok .. dh ok . mngedik bnyak pula kteorg .. haha .

sayangg sme kamu la sygg .. ! ( eyka )
sorry to say .. kot2 kat atas tu ade mnyakitkan hti.
tite cume nk jujur je . ( haha . :D .. )
byee ..

Sincerely - Eymal Afieyz

No comments:

Post a Comment