Blogger Templates
WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT. ENJOY READING & DO FOLLOW ME . KTHANKS

Wednesday 21 December 2011

gaduh dan hari paling teruk aku .. *_*


hye .. em . semalam hari paling teruk bgi aku .. huhu . pagi2 dh gaduh .. tpi x pe. aku just majuk je .. sbb dye x lyan aku .. :'( xpe xpe .. tngahari dh ok dh . smpai kat ptang .. gduh pula dh . ermm .. elok2 msj .. dye hntar ni . 'emm . so x ade cyg pun x pe la kan .. sbb ade org lain boleh happy kan b' lbih kurang la .. x brape ingat . erm aku pelik juga .. ape bnda la dye ni mrepek .. haha . org tnya 'x ade ape' tuuuuuu je dialog dye .. hammpehh =,= . so . aku pun buat la slamber bdak aku .. wakaka . smbil pkir. ape pula la slah aku ni .. ade kne mengena dgan fb la kot . so on9 la .. tngok2 dye ade duk on9 . ok x pe la .. em tgur dlam chat pula . nk thu la ape slah aku .. slamber tnya . 'mrah b ke ?' lalalala .. dye blas lgi best . 'x ade la . suke ....' haha .. tu je la ayat dye . :P aku tnya pula .. 'ape bnda yg x kne. b x pham la' dye boleh kta 'b x slah ape pun . b smua btul .. x prnah slah' puihh .. x pe . lyan je la kan .. emm . aku suruh dye jawab btul2 .. ape bnda ? . dye kta mcam ni pula .. 'xad ap la b.. lpas nieyh.. b post at status b.. tulis no b bsr2 tau.. biar satu dunia tao no b.. okeyh ?' erm .. sbor je la . mlas nk bising2 .. trus log out .. klau blas balik nanti . x psal gduh bsar pula .. so . dh tutup tu trus tido .. pergh ! mmg best ar .. x pyah pkir ape . wakaka .. mmg teruk aku . aku slah buat mcam x berslah .. nk buat mcam mne . ngantuk sngat2 .. nk dkat maghrib bru aku bngun . tngok2 hnfon .. x ade msj pun . urmm .. pas tu aku bru nk msj mntak maaf . dye dh msj aku dlu .. aii . mcam tau2 je .. hehe . dh pujuk2 ape smua .. dye pun ok . x bleh bla dye kta aku ego .. puihh . ngantuk giler . so tido la .. urmm . setiap msalah msti ade jalan pnyelesaian .. ngeh3 . :D . BENDA BOLEH SETTLE ! . ;) ..
- Eymal Afieyz -

No comments:

Post a Comment