Blogger Templates
WELCOME TO MY OFFICIAL BLOGSPOT. ENJOY READING & DO FOLLOW ME . KTHANKS

Sunday 13 November 2011

eymal story..

hye . aku eymal. eyka kasi share blog dye .. so trima je . wakaka .. rezki jgan ditolak kan .. ok. nk crita juga la psal first love aku ni .. dye crita aku pun boleh kan . adil la tu . puihh . urm .. crita psal dye (eyka) ni .. dye ok. x jauh beza sngat dgan prempuan yg aku prnah kapel dn yg prnah aku knal .. korang nk thu. klau dye dgan aku .. dye manja, (aww !) .. ckap lemah lmbut dgan aku itu pun klau dye pnat nk ckap (dlam call) .. wakaka . pas tu .. dye suka di lyan .. msj dgan dye skejap2 .. lpas tu x msj dh pun dye nk mrah2 .. klau bleh dye nk aku lyan dye 24 jam kot .. hehe ok .. lgi dye ni suka membebel . membebel dye tu untuk kebaikan aku. aku pham .. x mrah pun . bak kata dye . bkan membebel atau mrah tpi 'nasihat' .. urmm otey2 ! . aku suka dye larang aku buat bnda x elok .. urm . syg ar ktakan . ye ke ? mmm .. dye pndai pjuk aku . wlaupun dye mngada kta x pndai .. aku yg x pndai pjuk ada ar . lgi dye ni notty sngat2.. suka kne kan aku . haha .. thu dye gurau . x apa .. blas dendam ar tu sbb aku suka kne kan dye . otey2 ! . dye snang mntak tlong bila time aku susah .. untung arr aku kan. mmmmmmm .. dh tu sikit2 .. mna bleh crita lbih2 kan . nanti tergoda pula .. wakakaka . tu la klau dye dgan aku .. klau dgan member dye . x tau nk kta .. urmm . bye ! :)

No comments:

Post a Comment